miércoles, 9 de noviembre de 2011

Mariah Carey: - Jeg har gått ned 32 kilo etter fødselen

Ble kvitt alle ekstrakiloene ved hjelp av effektiv slankekur

Mariah Carey hadde ikke noe imot å vise fram gravidmagen sin da hun ventet tvillingene Moroccan og Monroe Cannon, og nå viser hun igjen fram figuren sin - men denne gangen er hun 32 kilo lettere. Etter fødselen har nemlig 18 kilo vann og 14 kilo fett forsvunnet fra kroppen hennes.

Da hun tirsdag var gjest i Rosie O'Donnells talkshow, ”The Rosie Show”, på den amerikanske tv-kanalen OWN, viste den 42-år gamle sangeren stolt fram kroppen sin i et sort, ettersittende mini-skjørt og en utringet skinnjakke, og hun røpte da hvordan og hvorfor hun valgte å slanke seg.



Les alt om hvordan Mariah klarte å gå ned utrolige 32 kilo ved å klikke deg gjennom galleriet øverst på siden!




"I begynnelsen hadde jeg så store veskeansamlinger… vann og hevelser. De fleste gravide kvinner har det bare i føttene. En dag oppdaget jeg at det begynte å bevege seg oppover i beina... Jeg trodde ikke at jeg noensinne skulle bli den samme personen igjen", sier Mariah, som her viser seg naken og gravid på forsiden av bladet Life&Style




De 14 ekstrakiloene fett forsvant først da hun begynte å følge den såkalte ”Jenny-kuren”, som er oppkalt etter slankeguruen Jenny Craig. "Da jeg begynte på programmet, gikk jeg ned minst 14 kilo i vekt", sier sangerinnen


Men det handlet ikke bare om utseendet. Alle ekstrakiloene gjorde nemlig hverdagsoppgavene - selv det å gå på do - til en stor utfordring, forteller Mariah, som her er fotografert på fødestuen, i talkshowet



"Jeg hadde en veldig vanskelig graviditet. Jeg måtte holde meg sengeliggende, men det var så ille at selv sengen gjorde vondt… Jeg lærte en masse av å være gravid, å se kroppen min endre seg… Hele poenget med dette er ikke bare; "hei, se på meg og vekttapet mitt, jeg er fantastisk." Det handler virkelig om helsen. Som jeg sa; jeg lærte det, da jeg ble hjelpeløs og følte meg mer sårbar en noensinne", sier den åpenhjertige divaen






Fordi hun fødte ved hjelp av keisersnitt, kunne hun ikke trene vekk alle kiloene. Det var fokuset på riktig kosthold som gjorde susen. "Kuren var 90 prosent av det", sier Mariah til Rosie O'Donnell. Her ser vi henne sammen med en annen talkshow-vertinne; Ellen DeGeneres





Slik ser de supersøte tvillingene Moroccan og Monroe Cannon, som er Mariahs førstefødte, ut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.