jueves, 4 de abril de 2013

Jay Leno slutter etter 22 år på skjermen

Og arvtageren er allerede klar.






Talkshow-kongen Jay Leno (62) gir seg i "The Tonight Show" etter 22 år.
TV-giganten kunngjorde onsdag at Jimmy Fallon (38) skal overta som vert for «The Tonight Show» i februar 2014. Showet vil samtidig bli flyttet tilbake til New York, hvor det startet i 1954.
Arvtageren til Fallons show, «Late Night», er fortsatt ikke bestemt, men det vil trolig bli avklart i nærmeste fremtid, skriver Entertainment Weekly.
- Gratulerer, Jimmy. Jeg håper du er like heldig som meg, at du kan holde på jobben til du er en gammel mann. Hvis du trenger meg, er jeg i garasjen, skriver Leno, som er kjent for sin enorme interesse for biler, i offentliggjøringen fra NBC.
- Jeg er virkelig ekstatisk over å skulle lede et show som starter i dag og ikke i morgen, sier Fallon i en kommentar. Showet hans starter nemlig senere på kvelden enn «The Tonight Show».

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.